Prywatność Użytkownika

Uzywamy ciasteczek, dzięki którym nasza strona jest dla Ciebie bardziej przyjazna. Pomagają one równiez dostosowac tresci i reklamy do zainetresowań uzytkownika.

Mozesz dostosowac ustawienia ciasteczek pod swoje preferencje.

Niezbędne*
*Wymagane
Ciasteczka potrzebnę do prawdiłowego funkcjonowania strony.
Dane analityczne
Umożliwia przechowywanie danych (np. plików cookie) dotyczących statystyk, np. czasu trwania wizyty.
Marketing
Umożliwia przechowywanie danych (np. plików cookie) związanych z reklamami.
Personalizacja
Umożliwia przechowywanie danych dotyczących personalizacji, np. rekomendacji filmów.
Bezpieczeństwo
Umożliwia przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i inne mechanizmy ochrony użytkowników.
Preferencje uzytkownika
Określa stan zgody na wysyłanie do Google danych użytkownika związanych z reklamami.
Reklamy spersonalizowane
Określa stan zgody na reklamy spersonalizowane.
FAQ | Scootive Camp - Obóz hulajnogowy w Warszawie

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Gdzie znajduje się obóz i skatepark AvePark?

W Warszawie przy ul. Krakowiaków 80/98

Jak dojechać komunikacją publiczną / pociągiem?

Z całej Polski dojeżdżamy pociągiem do stacji Warszawa Zachodnia, tam idziemy na peron 1 tor 1 gdzie wsiadamy w dowolną kolejkę WKD (Warszawska Kolej Dojazdowa) i jedziemy kilka minut do stacji Warszawa Raków. (ważne, aby kupić bilet. Bilet kupujemy na pierwszą strefę, UWAGA często sprawdzają bilety!). Skatepark AvePark znajduje się 100m od stacji.

W jakim wieku musi być uczestnik aby mógł wziąć udział?

W obozie mogą wziąć udział dzieci w wieku od 7 do 17 lat. Dzieci dzielone są na grupy wiekowe.

Co należy ze sobą zabrac na obóz?

Polecamy zapoznanie się z pełną listą znajdującą się na naszej stronie, w sekcji "Ważne informacje".

Czy obóz jest odpowiedni dla dzieci, które dopiero rozpoczynają przygodę z hulajnogą?

Oczywiście – nasi uczestnicy to pełen przekrój – od dzieci, które pierwszy raz stają na hulajnodze do super zaawansowanych chłopaków. Nasi instruktorzy w specjalnie przygotowanym przejeździe dzielą dzieci na grupy w zależności od poziomu zaawansowania.

Czy dzieci są ubezpieczone?

Tak, każdy nasz uczestnik jest przez nas ubezpieczany ubezpieczeniem NNW na kwotę w zakresie 30 – 60 tys. złotych. Ubezpieczenie obowiązuje od pierwszego do ostatniego dnia obozu włącznie.

Czy obozy są zgłoszone do kuratorium oświaty?

Tak, wszystkie nasze wyjazdy są zgłoszone i zaakceptowane przez kuratorium oświaty.

Kiedy należy zgłosić się na obóz w dniu jego rozpoczęcia?

Rejestracja uczestników zaczyna się w sobotę o godzinie 15;00 a kończy się chwilę po godzinie 16:00

Czy uczestnicy mogą przyjechać i zgłosić się na obóz bez opiekuna?

TAK. Młodzież może zgłosić się do rejestracji obozu samodzielnie w sobotę w godzinach 15:00 – 16:00. Ważne, aby uczestnik posiadał ze sobą wszystkie wypełnione i podpisane przez Rodziców dokumenty obozowe.

Czy można przyjechać i przekazać dziecko w innych godzinach niż 15:00 – 16:00?

Najlepiej, aby uczestnik zgłosił się na obóz w sobotę między 15:00 a 16:00, Zapraszamy serdecznie do obiektu już od 10:00 rano.

W oczekiwaniu na przekazanie uczestnika pod opiekę Wychowawców, możecie Państwo skorzystać z naszej cudownej Restauracji AveBurger gdzie serwujemy pizzę, burgery oraz inne smaczne dania z naszego menu.

Skatepark otwarty jest od 10:00 rano i każdy może po wykupieniu biletu skorzystać z możliwości jazdy na hulajnodze aż do godziny 16:00, kiedy to należy zgłosić się do rejestracji na obóz. Nie ma możliwości zgłoszenia dziecka na obóz przed godziną 15:00. Można natomiast zostawić uczestnika w obiekcie wcześniej (na własną odpowiedzialność) i uczestnik wraz z podpisanymi dokumentami powinien sam zgłosić się do rejestracji obozu w godzinach 15:00 – 16:00

W przypadku chęci zgłoszenia się na obóz po godzinie 16:30 należy od tym fakcie powiadomić nasze biuro Turystyczne i poinformować o godzinie przyjazdu. Adres mailowy: kontakt@avetravel.pl

Jakie dokumenty dostarczyć w dniu rozpoczęcia obozu do punktu rejestracji?

- Wypełnioną i podpisaną Kartę kwalifikacyjna
- Wypełniony i podpisany załącznik do Karty Kwalifikacyjnej

Czy jest możliwa zmiana danych w rezerwacji?

Tak, w takim przypadku prosimi o kontakt mailowy w celu ustalenia jakie dane należy poprawić.
Adres mailowy: kontakt@avetravel.pl

Czy jest możliwość “przepisania” rezerwacji na innego uczestnika?

Tak, istnieje taka możliwość. W tej sprawie prosimy o kontakt mailowy pod adresem: kontakt@avetravel.pl

Czy istnieje możliwość przeniesienia rezerwacji na inny termin?

Tak, istnieje taka możliwość. Decyzja o tym jest podejmowana indywidualnie w zależności od sytuacji i posiadanych miejsc. Przeniesienie może wiązać się z dodatkowymi kosztami o którym zostaną Państwo poinformowani przed dokonaniem przeniesienia. W celu przeniesienia rezerwacji prosimy o kontakt mailowy na adres: kontakt@avetravel.pl

Czy są jeszcze dostępne miejsca na turnus X/Y/Z?

Jeżeli mogą Państwo kliknąć w przycisk „Zapisz się teraz” i rozpocząć rezerwację, oznacza to, że na danym turnusie jest jeszcze przynajmniej jedno wolne miejsce.

W jaki sposób zgłosić się po odszkodowanie w przypadku wypadku w trakcie turnus?

W celu chęci zgłoszenia się po odszkodowanie prosimy o kontakt mailowy. Chętnie pomożemy i wyjaśnimy jak dokonać zgłoszenia aby jak najszybciej uzyskać odpowiedź od firmy ubezpieczeniowej.

Czy można wystawić Fakturę VAT do już istniejącej rezerwacji?

Tak, możemy wystawić FV do istniejącej rezerwacji. W tym celu prosimy o kontakt mailowy.

Czy możliwe jest wystawienie zaświadczenia o udziale dziecka w obozie w celu uzyskania dofinansowania z miejsca pracy?

Jak najbardziej – bardzo chętnie dostarczymy wszystkie niezbędne dokumenty w celu uzyskania dofinansowania z Państwa miejsca pracy. Prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia potrzebnych dokumentów pod adresem: kontakt@avetravel.pl

Na jaki numer konta dokonać płatności?

Płatności prosimy dokonywać w panelu Avetravel.pl za pośrednictwem systemu PayU. Zaloguj się, przejdź do swojej rezerwacji i kliknij „Przejdź do płatności”. Każda transakcja posiada indywidualny numer konta.

W jakich warunkach dzieci śpią na obozie?

W naszym skateparku znajduje się hostel tylko i wyłącznie do użytku naszych obozowiczów.

Dzieci i młodzież rozlokowana jest na piętrowych łóżkach w pokojach czteroosobowych oraz sześcioosobowych a dla najstarszych uczestników posiadamy jeden pokój ośmioosobowy. Każdy uczestnik ma do dyspozycji swoją szafkę / szufladę i wieszak. Przy każdym łóżku znajduje się kontakt do ładowania telefonu. Na każdym piętrze znajdują się prysznice i toalety oraz poidełka z wodą. W pokojach zakwaterowane są dzieci w podobnym wieku.

Czy koledzy z jednego „skateparku” lub z jednego miasta mogą zamieszkać razem w pokoju?

Na 7 dni przed rozpoczęciem turnusu przyjmujemy zgłoszenia o chęci wspólnego zakwaterowania uczestników. Zgłoszenia z podanym konkretnym turnusem oraz nazwiskami uczestników przyjmujemy tylko drogą mailową na adres: kontakt@avetravel.pl

Zgłoszenie prośby o wspólne zakwaterowanie nie oznacza spełnienia prośby. Jest bardzo wiele czynników które wpływają na możliwość wspólnego zamieszkania. Różnica wieku wspólnie zamieszkałych uczestników nie powinna być większa niż 1 rok. NIE zakwaterujemy jedenastolatka z grupą piętnastolatków oraz np. czternastolatka nie zakwaterujemy do pokoju dziesięciolatków.

Wspólne zakwaterowania znajomych dzieci nie jest najważniejsze na naszych obozach.

Dzieci spędzają minimalną ilość czasu w pokojach. Prawie cały dzień są poza hostelem, gdzie spędzają wspólnie czas na zabawie i jeździe na hulajnodze.

Gdzie należy zgłosić prośby o połączenie dzieci razem w pokoju?

Takie prośby najlepiej przesłać do nas droga mailową na adres: kontakt@avetravel.pl

Czy uczestnik musi mieć swoją hulajnogę?

Rekomendujemy przywiezienie swojej hulajnogi (kupionej / złożonej pod swoje preferencje). 
Dla uczestnika, który nie posiada jeszcze swojej hulajnogi przygotujemy hulajnogę, na której będzie mógł jeździć i uczestniczyć w zajęciach.

Jeśli uczestnik nie posiada swojej hulajnogi to zawsze zachęcamy do zakupu hulajnogi. Nasi specjaliści chętnie doradzą jaką kupić hulajnogę w naszym sklepie hulajnogowym Scootive.pl

Czy uczestnik potrzebuje zabrać ze sobą zapas wody butelkowanej?

NIE. Na każdym piętrze hostelu znajdują się bezpłatne poidełka z których można czerpać wodę. Każdy uczestnik otrzymuje od nas podpisany swoim imieniem i nazwiskiem bidon.

Czy powinniśmy zabrać ze sobą hulajnogę na trampoliny?

Nie ma obowiązku, lecz jeżeli dziecko chce ze sobą zabrać hulajnogę na trampoliny to z pewnością z niej skorzysta.

Istnieje możliwość zakupu takiej hulajnogi w naszym Sklepie Scootive.pl który znajduje się w naszym obiekcie.

Czy na terenie obozu / skateparku jest serwis hulajnogowy?

Na terenie sklepu i skateparku działa profesjonalny serwis hulajnogowy. Uczestnicy obozu mogą korzystać z niego całkowicie bezpłatnie. Jedyną usługą wymagającą opłaty jest przycięcie kierownicy w hulajnodze.

Serwis znajduje się w sklepie z częściami do hulajnóg i hulajnogami. Każdy uczestnik w czasie trwania obozu może skorzystać z rabatu 10% na wszystkie produkty ze sklepu Scootive.

Czy dzieci mogą wychodzić samodzielnie poza teren ośrodka?

NIE. Uczestnicy obozu nie mogą samodzielnie wychodzić z terenu obozu. Podczas obozu zaplanowane są wspólne grupowe wyjścia pod opieką wychowawców oraz instruktorów.

Czy na terenie ośrodka znajduje się sklepik spożywczy, barek?

Tak. Na terenie skateparku znajduję się barek ze słodyczami, napojami, frytkami oraz zapiekankami.

W skateparku działa także Restauracja, gdzie serwujemy pizzę, burgery oraz inne dania z karty MENU. Barek i restauracja czynne są do godziny 22:00

Czy na terenie ośrodka znajduje się punkt medyczny?

TAK. Na terenie skateparku znajduje się punkt medyczny gdzie Ratownik Medyczny dba o zdrowie naszych uczestników obozu.

Czy w obozie może uczestniczyć osoba z dietą?

Tak, nasza kuchnia stara się przygotować posiłki dla każdego. Zalecamy jednak wcześniejszy kontakt z naszym Biurem Turystycznym w celu potwierdzenia możliwości przygotowania posiłku zgodnie z wymaganą Dietą.

Czy jest możliwość udziału w trybie „półkolonii”?

Nie. Dzieje się tak ze względu na dwa główne czynniki:

- Więzi między dziećmi – Pracujemy dużo nad odpowiednimi zdrowymi relacjami pomiędzy dziećmi. Jeżeli jedno z nich wyjeżdżałoby na noc do domu nastąpiłby automatyczny mechanizm wykluczenia z grupy.

- Kwestie formalne - Przy oficjalnym, popartym przez kuratorium, organizowaniu obozu w dniu przyjęcia dzieci na obóz przejmujemy nad nimi odpowiedzialność. W sytuacji w której jedno z nich miałoby opuszczać obiekt na noc i powracać rano na obiekt, każdorazowo zmuszeni bylibyśmy do spisywania całej dokumentacji dotyczącej przenoszenia odpowiedzialności pomiędzy Państwem a Nami jako organizatorem.

Jakie są dodatkowe koszta wyjazdu?

Nie posiadamy żadnych dodatkowych kosztów wyjazdu – wszystkie atrakcje są wliczone w cenę obozu.

Czy istnieje możliwość odbioru dziecka z dworca kolejowego lub autobusowego?

Tak, istnieje taka możliwość. W celu ustalenia szczegółów zapraszamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.

Czy po zakończeniu obozu uczestnik może samodzielnie opuścić obóz czy Rodzice muszą osobiście odebrać dziecko?

Uczestnik może opuścić samodzielnie obóz w sobotę do godziny 11:00 tylko w przypadku pisemnej zgody rodziców dostarczonej do Biura Turystycznego osobiście lub mailem.

Czy dziecko w dniu zakończenia obozu musi być odebrane przez Opiekunów Prawnych czy może dziecko odebrać inny członek rodziny lub wskazana obca osoba?

Dziecko może być odebrane przez dowolną pełnoletnią osobę wskazaną przez rodziców. Zgodę na odbiór dziecka należy podpisać i przesłać na adres mailowy kontakt@avetravel.pl

Czy można odebrać dziecko wcześniej?

Tak, dostosujemy się do Państwa potrzeb. Najlepszy moment to piątek po godzinie 19:30, wcześniej dzieci mają oficjalne zakończenie obozu wraz z rozdaniem nagród które jest największym wydarzeniem każdego turnusu.

Co w przypadku zapisu na dwa turnusy z kolei? Czy musze odbierać dziecko i ponownie dostarczyć pomiędzy jednym turnusem a drugim?

Istnieje taka opcja. W takiej sytuacji mamy dwa wyjścia:

- Odbiór dziecka po zakończeniu jednego turnusu (do godziny 11:00) a następnie przekazujemy je ponownie na kolejny turnus o godzinie 15:00.

- Wypełnienie zgody na samodzielny powrót dziecka z obozu, tak aby oficjalnie mógł on opuścić jeden turnus. Następnie dziecko może pozostać na naszym obiekcie bez naszego nadzoru do czasu rozpoczęcia kolejnego turnusu (około 4h).

Czy dziecko może zabrać pluszaka lub inny przedmiot który pozwoli mu się czuć lepiej?

Oczywiście, pluszaki mile widziane! Jeżeli dziecko będzie się dzięki temu czuło lepiej, bądź zasypiało spokojnie to nie mamy żadnych przeciwskazań.

Czy na naszym obiekcie można płacić kartą/Blik?

Jak najbardziej, w każdym miejscu posiadamy terminale umożliwiające płatność zarówno kartą jak i za pośrednictwem Blik.